Milí zákazníci, radi by sme vás informovali, že pri produktoch označených ako „Na sklade u dodávateľa“ sa môže dodacia doba predĺžiť. Záleží to od aktuálnej dostupnosti u nášho dodávateľa – ak má tovar skladom, vybavenie objednávky prebehne štandardne, no v prípade výpadku sa doba môže mierne natiahnuť. V prípade, že nie je aktuálne dostupný, budeme vás informovať e-mailom. Ďakujeme za vaše nákupy a prajeme vám krásne dni plné slnka :)

Reklamácie

Ak náhodou s tovarom nebudete spokojný, prípadne ho obdržíte poškodený či nefunkčný, nemusíte vypisovať žiadne reklamačné formuláre, stačí ak nás o tom informujete najneskôr do 14-tich dní po jeho doručení emailom na info@bohostyle.sk. V ojedinelých prípadoch pri poškodení tovaru počas prepravy nám stačí zaslať foto poškodeného tovaru a nie je ho potrebné zasielať späť k nám. V inom prípade je potreba tovar zabaliť a vrátiť k nám. 

Na identifikáciu balíka, používajte číslo vašej objednávky! (napísané na balíku, prípade priložené do balíka)

 

Spôsoby vrátenia:

1, Poštou na adresu:

Ľuboš Kravec, Mýto pod Ďumbierom 284, 976 44 Mýto pod Ďumbierom (info@bohostyle.sk, 0918 027 388)

2, Vrátenie kdekoľvek na pobočkách packeta.sk

Napíšte nám email na info@bohostyle.sk, následne vám zašleme naše ID číslo na vrátenie balíčka, ktoré nahlásite na pobočke obsluhe, ktorá vám vytlačí doručovací štítok s ktorým sa vráti balík k nám. 

 

Po obdržaní vráteného tovaru: 

Vás informujeme o jeho prijatí automatickým emailom, podľa toho, či tovar vraciate alebo reklamujete, vám buď refundujeme platbu späť na váš účet z ktorého dorazila, alebo zašleme nový tovar. (v prípade, že bol tovar uhradený na dobierku, zašlite nám prosím vaše číslo účtu na email info@bohostyle.sk)

 

Toto je zjednodušený postup na vrátenie tovaru, ak potrebujete viacej informácií, prečítajte si naše všeobecné obchodné podmienky.