Reklamácie

Ak náhodou s tovarom nebudete spokojný, prípadne ho obdržíte poškodený či nefunkčný, nemusíte vypisovať žiadne reklamačné formuláre, stačí ak nás o tom informujete najneskôr do 14-tich dní po jeho doručení emailom na info@bohostyle.sk. V ojedinelých prípadoch pri poškodení tovaru počas prepravy nám stačí zaslať foto poškodeného tovaru a nie je ho potrebné zasielať späť k nám. V inom prípade je potreba tovar zabaliť a vrátiť k nám. 

Na identifikáciu balíka, používajte číslo vašej objednávky! (napísané na balíku, prípade priložené do balíka)

 

Spôsoby vrátenia:

1, Poštou na adresu:

Ľuboš Kravec, Mýto pod Ďumbierom 284, 976 44 Mýto pod Ďumbierom (info@bohostyle.sk, 0918 027 388)

2, Vrátenie kdekoľvek na pobočkách packeta.sk

Napíšte nám email na info@bohostyle.sk, následne vám zašleme naše ID číslo na vrátenie balíčka, ktoré nahlásite na pobočke obsluhe, ktorá vám vytlačí doručovací štítok s ktorým sa vráti balík k nám. 

 

Po obdržaní vráteného tovaru: 

Vás informujeme o jeho prijatí automatickým emailom, podľa toho, či tovar vraciate alebo reklamujete, vám buď refundujeme platbu späť na váš účet z ktorého dorazila, alebo zašleme nový tovar. (v prípade, že bol tovar uhradený na dobierku, zašlite nám prosím vaše číslo účtu na email info@bohostyle.sk)

 

Toto je zjednodušený postup na vrátenie tovaru, ak potrebujete viacej informácií, prečítajte si naše všeobecné obchodné podmienky.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie